Thursday, June 4, 2009

My MAS phycomotor test..

Pada malam sebelum ujian tersebut, aku tidak boleh tidur, asyik pikirkan pasal test tu je. Walaupun aku tahu bagaimana ujian itu akan dijalankan, aku tetap takut. Pada hari ujian itu aku sampai awal dari masa ujian. Aku diuji awal kerana tiada orang pada masa itu. Bwh nie contoh ujian yg aku lalui

Test pertama(Senang)

Test kedua(Susah)



Test ketiga(Susah)



Test keempat(Senang)

Test kelima(Senang)

Selepas ujian tu, dengan kecewa aku dapat tahu aku fail ujian tu. Mungkin kerana aku terlalu gementar. Aku pulang dengan penuh kekecewaan. Anak sulong, biasalah. Bila surat MAS tu sampai untuk ujian pun orang tua aku dah mengharap. Tapi dah fail, so redho je lah.

Owh ya, walau pun aku kecewa, aku dapat tau untuk menjadi seorang juruterbang boleh berkaca mata. Maka dari situ aku tau masih ada peluang aku untuk menjadi seorang juruterbang. Maka mula lah aku mencari jalan untuk menjadi seorang private pilot. Untuk ini, saya akan cerita dipost yg seterusnya

No comments:

Post a Comment